Районний семінар учителів фізики Гуляйпільського району

Тема семінару :

"Методологічні засади використання інформаційно - комунікаційних технологій у проектній діяльності як засіб формування пізнавального інтересу школярів у навчально - виховному процесі"

                 Сучасна освітня парадигма вимагає переходу від пасивних до активних технологій навчання. Однією з таких технологій є проектна, яка базується на методі проектів. В основі методу лежить дослідницька, пошукова та творча діяльність учнів, що має прикладне значення. Метод проектів - це особливий шлях пізнання, спосіб організації процесу пізнання, спосіб досягнення мети через детальну розробку проблеми, яка повинна завершитися цілком реальним, відчутним практичним результатом, оформленим тим або іншим чином.

Багатьом відома така притча. Звернувся до монаха бідняк: «Дай мені риби! Я голодний”. Монах мовчки віддав йому вудочку.
           Повчальний зміст зрозумілий: треба давати не стільки їжу, скільки засіб її добування. Цей висновок стосується цілей та завдань, що стоять перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві. На зміну традиційній системі навчання приходить особистісно орієнтоване, традиційні методи замінюються інноваційними. Вони передбачають зміщення акцентів у навчальній діяльності, її спрямування на інтелектуальний розвиток учнів за рахунок зменшення частки репродуктивної діяльності. 

           Одним із найперспективніших методів навчання вважають метод проектів. Він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду розв’язання проблем майбутнього самостійного життя, які вони проектують у навчанні.

План роботи семінару


08.00—08.10—виїзд  з м.Гуляйполя

09.00—09.30—''До витоків духовності'' (відвідування храму  вм. Олександра)
                                               Морозов М.О., директор школи

09.40– 10.00 — Відкриття семінару «Методологічні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій у проектній діяльності як засіб формування пізнавального інтересу школярів у навчально – виховному процесі»
                                               
                                      Гринь Г.Ф.,заступник директора з НВР

10.00—10.45—Відкритий урок з фізики у 7 класі «Тертя. Сила тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в природі й техніці»
                                  Алєксєнцева Л.М., учитель фізики (кабінет фізики)
                        
 10.50-10.55 —Оглядова екскурсія до міні-політехнічного музею «Історія звукозапису»                                                                  Довгополик Поліна,учениця 11 класу                           
10.55– 11.00—Реєстрація на науково-практичну конференцію ''В обіймах поля"                                                        учасники конференції (кабінет інформатики)
11.00– 11.45—Відкритий урок - гра (науково-практична конференція) в 9 класі «В обіймах поля»       
                  Алєксєнцева Л.М., учитель фізики (кабінет інформатики)

11.45– 12.15—обговорення уроків, підведення підсумків семінару

12.20– 12.50—lunch break

13.00—від'їзд до м.Гуляйполя










Учасники семінару


Комментариев нет:

Отправить комментарий